تحصیل در کانادا

Wiki Article

البته در ایام تعطیل رسمی مانند تعطیلات تابستانی و یا تعطیلات سال نو امکان کار تمام وقت به صورت ۴۰ ساعت در هفته را دارید.

محیط بین‌المللی: دانشجویان کارشناسی ارشد در کانادا با محیطی چند فرهنگی و بین‌المللی روبه‌رو هستند که باعث می‌شود تا از تنوع فرهنگی و تجربیات مختلف بهره‌مند شوند.

رشته تحصیلی: برخی رشته‌ها مانند علوم پزشکی یا مهندسی معمولاً شهریه‌های بالاتری نسبت به رشته‌های دیگر دارند.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که پس چرا برخی از افراد حرف از تحصیل رایگان در کانادا می زنند و چگونه می شود به عنوان یک ایرانی به این مهم دست پیدا کرد؟

در هر صورت، می‌توانید با دفتر معاونت مسکن دانشگاه یا کالج مربوطه تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره شرایط و امکانات خوابگاه‌ها دریافت کنید.

کبک سیتی: دوره زبان فرانسوی ۱۲ هفته‌ای = ۳,۵۷۰ دلار کانادا

ارزان‌ ترین کشور انگلیسی ‌زبان: اگر به تحصیل در کشور های انگلیسی‌ زبان علاقه دارید، کانادا ارزان ‌ترین گزینه برای شما است.

برخی از دانشجویان ممکن است دوری از خانواده و فاصله طولانی با وطن را به عنوان یک مشکل برای خود تلقی کنند که البته اگر می‌خواهید مهاجرت کنید در هر کشور دیگری کم و بیش این مشکل را خواهید داشت.

مهاجرت به کانادا برای تحصیل درست مانند دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور فرآیند خاصی دارد که باید پشت سر هم طی شود. در ادامه این مسیر را قدم به قدم برای شما تشریح می کنیم.

تجهیزات پیشرفته: دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادایی امکانات آموزشی و تحقیقی پیشرفته و مدرن را فراهم می‌کنند.

دولت کانادا بودجه ویژه ‌ای را به پژوهش ‌های دانشگاهی اختصاص داده است. در همین راستا اگر زمینه تحقیقاتی شما مورد تایید یکی از اساتید کانادایی باشد، می ‌توانید برای تحصیل دکتری در کانادا فاند تحصیلی دریافت کنید و هزینه ‌های تحصیل و زندگی را پوشش دهید.

مهاجرت به بریتیش کلمبیا مهاجرت به انتاریو مهاجرت به کبک مهاجرت به ساسکاچوان مهاجرت به آلبرتا مهاجرت به مانیتوبا مهاجرت به نیوبرانزویک مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت به نوا اسکوشیا مهاجرت به دانشگاه های کانادا نیوفاندلند و لابرادور مهاجرت به یوکان مهاجرت به مناطق شمال غربی تحصیل در کانادا

رزرو: خوابگاه‌ها را باید از پیش رزرو کرد و زمانبندی خود را انجام داد.

محیط زیست: با توجه به اهمیت محیط زیست و مشکلات اقلیمی موجود، ظرفیت دانشگاه ‌های بین ‌المللی برای رشته محیط زیست در سال ‌های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

Report this wiki page