طراحی ویلا

Wiki Article

غذاخوری در ویلا بایستی مجاور آشپزخانه قرار گیرد; هر چند تهیه غذا در آشپزخانه باید مستقیماً از قسمت غذاخوری دیده نشود. از طرف دیگر غذاخوری باید مجاور اتاق نشیمن نیز باشد.

این موضوع در مورد طراحی ویلا هم صادق است. شما می توانید منطبق با نمای ویلای خود فضای داخلی ویلایتان را آن گونه که دوست می دارید طراحی و چیدمان نمایید.

کارفرما ملزم به بیمه کردن کارگاه و اشخاص ثالث می‌باشد، تا در صورت بروز حادثه زیان مادی کمتری متحمل شود.

این نوع ویلاهای با وجود این که هزینه های مرتبط با ساخت و ساز و همچنین نگهداری مقرون به صرفه ای دارند، به سبب این که بخش های خصوصی و عمومی در یک سطح قرار می گیرند، حریم خصوصی و آرامش برای کاربران در بخش خصوصی برقرار نمی گردد.

از آغاز طراحی پروژه تا تأیید نهایی جلسات مختلفی میان شما و طراحان برگزار می شود.

در بحث نقشه برداری ویلا ابتدا نقشه‌های فاز دو ساختمان به منظور مشخص کردن اطلاعات لازم برای اجرای ساختمان ویلا تهیه می‌شوند.

پس بسیار مهم است تا در ابتدای کار طراحی و ساخت ویلا حتما در این مورد گفتگو شود. شرکت مدرن ویلا مشاورهای لازم را قبل از اجرای ویلا به شما مشتریان محترم ارائه می‌دهد.

بنده علوی هستم.زمینی دارم جهت ساخت و طراحی ویلا می خوام زحمتشو بکشید.زمین در شمال هست.می خوام نمونه طراحی ویلای مدرن طراحی ویلا برام بفرستید که انشا زحمتش رو به شما بدم.ممنون

طراحی لنداسکیپ یا طراحی نما که به عبارت دیگر محوطه سازی هم نام دارد از مراحل بسیار مهم در ساخت ویلا لوکس و دلپذیر به شمار می رود. در ساخت حیاط ویلا باید به عواملی مثل جنس خاک، فضای سبز، شرایط اقلیمی، نوع تزیینات و اکسسوری، همخوانی با نما، مسیرهای رفت و آمد و ماشین رو، المان های مختلف و غیره دقت ویژه داشت.

حداقل هزینه ساخت ویلا برای ساختمان و ویلاهای پیش ساخته است که حدود چند صد میلیون تومان هزینه خواهند داشت. به طور کلی قیمت طراحی و ساخت ویلا به ویژگی هایی مثل وضعیت و شرایط زمین، شیبدار بودن و سختی پروژه، نوع ویلا، سبک معماری، تعداد طبقات و نفرات ساکنین، نوع محوطه سازی، نیاز به طراحی بام سبز یا روف گاردن، ساخت سازه های آبی مثل طراحی استخر و آبنما و غیره بستگی دارد.

ورودی ویلا باید ضمن تامین دسترسی مناسب به ویلا، فضای داخلی ویلا را از فضای عمومـی جدا نماید.

ورودی باید زیبا و راحت باشد، فـــــاقد فضــــاهای بلا استفاده بوده، و در شرایط اقلیمی‌نامطلوب مانع نفوذ سرما، گرما و گرد و خاک شود.

فضاها بر اساس نیاز کارفرما دوباره پیکربندی می‌شوند و تغییر می‌یابند.

_ در نهایت باید گفت که با توجه به این که فضا در ویلاهای فلت محدود می باشد، برای خانواده های پرجمعیت خیلی مناسب نمی باشد.

Report this wiki page